My Name is Mayo 3 (2022)

PC / PlayStation 4

Ontwikkeld door Green Lava
Uitgegeven door Green Lava

Het leven is als een doos mayonaise, zei mijn moeder altijd, uiteindelijk is het op en stinkt de koelkast. Dit laatste spelletje zal het lot van onze geliefde Mayo bezegelen. Hoe zal dit eindigen? Verdorie, zelfs wij weten het niet! Aanschouw het derde en laatste deel van het "Mijn naam is Mayo" universum! Het overweldigende en emotionele verhaal van onze held zal zich ontvouwen met de klassieke real-life tikken mechaniek, veel ontgrendelbare prestaties tussendoor, en een andere verrassing binnenin begraven. Bereid je voor op een verrijking van je intellect, een manipulatie van je emoties en een uitbreiding van je mayonaise; terwijl je de verhalen ontsluiert en van je fouten leert. Ons leven is te kort om niet verrijkt te worden met betekenisvolle verhalen zoals deze!