ROUNDS (2021)

Platform / Shooter
multi player / online

Ontwikkeld door Landfall
Uitgegeven door Landfall

ROUNDS is een competitieve roguelike shooter waar elke ronde intenser wordt. De verliezende speler van elke ronde ontgrendelt slimme upgrades om een betere build te maken om hun tegenstander te counteren. Schiet, blokkeer en spring je een weg naar de overwinning met je shotgun-raket-lanceerder-die-hitte-zoekende-stuiter-raketten schiet of een van de andere meer dan 11,2 miljoen verschillende powerup-combinaties.