Work Trip (2020)

PC / Nintendo Switch
Adventure / Simulation

Ontwikkeld door Morning Shift
Uitgegeven door Morning Shift en Ultimate

Je bent op weg naar je werk als er plotseling een boom over je auto valt en hem kapot slaat. Je doel is om iemand te vinden die je kan helpen met het repareren van de auto en je weer op weg te helpen. Je reist door prachtige zones die ontworpen zijn om je oog te strelen, in deze zones vind je verschillende NPC's die je zullen helpen om verder te komen in het hoofdverhaal van het spel. De gameplay is gemakkelijk, leuk en ontspannend met een rustgevende soundscape.