Ravenous Devils (2022)

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Nintendo Switch / Xbox One / Xbox Series X/S
Simulation

Ontwikkeld door Bad Vices
Uitgegeven door Bad Vices en Troglobytes

Een horror kooksimulator waar het geheime ingrediënt misdaad is. Verbeter uw winkels door nieuwe tools te kopen en uw klanten te bedienen. Beheer een kleermakerswinkel en een lijkenkookbedrijf in een stad waar misdaad, corruptie en armoede aan de orde van de dag zijn. Percival en Hildred zijn hier net naartoe verhuisd met niets anders dan een droom: extreem rijk worden.