Sker Ritual (2022)

PC / PlayStation 5 / Xbox Series X/S

Ontwikkeld door Wales
Uitgegeven door Wales

In deze co-op survival FPS spin-off van Maid of Sker keer je, met een groep van maximaal vier spelers, terug naar de occulte horror uit het Sker Hotel. Als de blinde gedrochten dreigen vrij te komen, wordt er een team van specialisten gestuurd om het gevaar te vernietigen. Maar, hoewel behoorlijk bewapend, blijkt het al snel een slachting. Speel het slim in je eentje, of werk samen als een team, om de bovennatuurlijke aanvallen van de Quiet Ones te overleven.