Midnight Ghost Hunt (2022)

multi player / online

Ontwikkeld door Vaulted Sky
Uitgegeven door Coffee Stain

Stap, in deze geestige vier-tegen-vier versie van verstoppertje, in de schoenen van een groep geestenjagers, of verplaats je in hun prooi! Zweef als meedogenloze geest door de gangen van de vervloekte locaties en verstop je door alledaagse voorwerpen te bezitten en als vallen te gebruiken. Of bewapen jezelf tot de tanden en vertrouw op je griezelige technologie en je team, om de entiteiten naar een ander rijk te verbannen!