Blindfold (2019)

PlayStation VR

Ontwikkeld door iNK Stories en Stage Clear
Uitgegeven door Digerati

Stap de beruchte Evan-gevangenis van Iran binnen in dit aangrijpende begeleidende stuk bij iNK Stories' 1979 Revolution: Black Friday. In Blindfold kijk je vanuit de ogen van een fotojournalist die door bewaker Assadollah Lajevardi stevig wordt ondervraagd over het verspreiden van tegen de staat gerichte propaganda, in een poging je te breken. Door te knikken of me je hoofd te schudden, of door stil te blijven zitten, stuur je een meeslepend verhaal aan dat via jouw keuzes een andere wending kan nemen. Blindfold put uit vertellingen uit het echte leven en historische feiten, en biedt een krachtige en realistische ervaring waarbij de unieke verhalen vertellende mogelijkheden van VR worden onderzocht.

Hopen dat dit soort titels ook een transitie naar PS VR2 gaan krijgen. 1979 Revolution: Black Friday was heel gaaf, zou dit tzt heel graag spelen/beleven.

Ga jij PS VR2 dan.

Confusie schreef:
Ga jij PS VR2 dan.

Without a doubt Had dit jaar al geld verzameld bij mn verjaardag, maar playseat/stuur/pedalen voor gekocht, komend jaar dan maar PS VR 2!

Ow kijk super nice.

Lekker bezig man.