Cave Bad (2021)

Nintendo Switch / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S

Ontwikkeld door Panda Indie Studio en Eastasiasoft
Uitgegeven door Eastasiasoft

Pak je pikhouweel en genoeg bommen voor je reis in de verraderlijke dungeons in pixelachtige 8-bitstijl. Cave Bad speelt zich af in hetzelfde universum als Pity Pitt. Oratio de dwerg keert terug voor nog meer actie en ontdekkingen. Dit keer zie je hem van bovenaf vechten tegen demonen en hij gebruikt alles wat hij vinden kan tegen de ondergrondse demonen. Dit roguelike avontuur is geïnspireerd door de klassiekers uit het genre met procedurele generatie zodat elke keer dat je speelt nieuw en onvoorspelbaar is. Schakel de slechteriken uit in een handgemeen of leg op strategische plaatsen bommen neer. Los puzzels op, verzamel items, koop nieuwe spullen en verleg je grenzen voor nog hogere scores!