Vampire Night (2001)

PlayStation 2

Ontwikkeld door Wow
Uitgegeven door Namco

In Vampire Night neem je de rol aan van Michel en Albert, twee vampier jagers. Deze twee zijn op zoek naar de vampier Auguste, die ook wel bekend staat als 'the eternal one' en als vader van de vampieren wordt gezien.

avatar van Jorge-E
Toch wel lachen spel.

avatar van PC.ENGINE.FAN
Ooit een hoop heftige potjes Vampire Night gespeeld toen ik nog geen flatscreen TV had (met mijn oude guns werkt dat daar niet meer op) Dit spel had alle potentie in zich om mijn favoriete light gun game te worden, vooral omdat ik dat vampierenthema wel creepy vind. Slechts één tegenvaller en dat is een flinke: Waarom hebben ze er nou voor gekozen om die vijanden zoveel leven te geven? Ook die bazen zijn gewoon niet leuk meer, dat worden helse trekkervinger oefeningen. Wat is dit? Entertainment of vingerbodybuilding?? Echt zo zonde, het killt bijna deze hele game!! ik vond de voice acting hier nog leuk ook trouwens.