Galactic Civilizations IV (2022)

Strategy / Simulation

Ontwikkeld door Stardock
Uitgegeven door Stardock

Voordat de soort homo sapiens zijn eerste stappen zette, vlogen er al twee geavanceerde beschavingen tussen de sterren. De kwaadaardige Drengin en de eervolle Arcean besloten vervolgens hun kennis te bundelen en bouwden een apparaat ter grootte van een stad, de sterrenpoort. Nu is het jouw beurt om de Melkweg te verkennen! Ga op zoek naar nieuwe sterrenstelsels, ontmoet nieuwe beschavingen en koloniseer nieuwe werelden! Vind nieuwe technologieën uit, rekruteer en begeleid unieke burgers, vorm een eigen regering en ontdek de oude geschiedenis van het universum...