Gunfire Reborn (2021)

Android / PC / PlayStation 4 / Nintendo Switch / Xbox One
Shooter / RPG

Ontwikkeld door Duoyi
Uitgegeven door Duoyi en 505

In deze roguelite FPS RPG bestuur je een groep unieke helden, elk met verschillende vaardigheden, door procedureel gegenereerde levels. Ga alleen op pad, of reis samen met maximaal drie andere spelers, en werk je op door steeds betere uitrusting te unlocken. Elke herstart brengt een gloednieuwe ervaring, met nieuwe helden om te ontmoeten, nieuwe wapens, items, checkpoints om te vinden, en unieke nieuwe gevechtsritmes.