Detective Di: The Silk Rose Murders (2019)

Alternatieve titel: Di Renjie's Brocade Rose

Android / Apple iOS / Macintosh / PC / Nintendo Switch / Xbox One / Xbox Series X/S

Ontwikkeld door Nupixo
Uitgegeven door Nupixo en Whisper

In dit spannend point-and-click avontuur speel je als Di Renjie, de beroemdste en meest begaafde onderzoeker van het oude China. Terwijl hij op het spoor zit van een seriemoordenaar, stuit hij op een nog veel groter complot, dat doordringt tot in het hart van de hoofdstad van de Tang-dynastie...