World of Warcraft: Wrath of the Lich King (2008)

Macintosh / PC
multi player / online

Ontwikkeld door Blizzard
Uitgegeven door Vivendi

Wrath of the Lich King is de tweede uitbreiding van World of Warcraft. De nieuwe uitbreiding zorgt ervoor dat spelers die level 70 bereikt hebben zich kunnen verplaatsen naar een nieuw continent: Northrend, en daar zich tot level 80 kunnen levelen. Ook is de eerste Hero class, de 'Death Knight' beschikbaar voor spelers die level 80 bereikt hebben. Er zijn ook nieuwe PvP Battlegrounds en ook gebouwen die vernietigd kunnen worden met de nieuwe Siege Weapons.

Weer een uitbreiding voor de verslavende WoW spelers. BC is nog niet zo gek lang uit maar ik denk dat de hardcore WoW speler zeker niet tot 2009 kan wachten.

Ikzelf speel niet eens BC, even WoW gespeelt, super spel, maar te duur voor de tijd die ik wil spelen.

avatar van Martijn
In de pcgameplay staat hij voor 2008. Maar goed, ik ga hem toch niet kopen want als het goed is speel ik dan al Age of Conan!

Relax
Huh ? hij komt Januarie / Februarie 2008 uit vertellen alle WoW spelers mij.
En ik ben verplicht m te halen voor mijzelf sinds ik van levelen houd en epix.
Alhoewel lvl 80 en nieuwe races nutteloos zijn.

avatar van Zuzuu
Klik hier voor de trailer.

avatar van Tha)Sven
Ik vind het eigenlijk belachelijk dat we al titels van 2009 op de site gaan zetten maar goed ..
Klinkt wel erg mooi en we weten allemaal dat Blizzard altijd met meer dan waardige uitbreidingen met echte toevoegingen komt. Ik maak me heir dus ook absoluut geen zorgen om. Ik weet gewoon dat dit een fantastische uitbreiding wordt

Denk dat dit wel een spel is waar je een mooie discussie omheen kan voeren voordat het spel er is.

avatar van rpger
Kun je nagaan als je dan met een nieuwe character start, ben je een jaar bezig tot je bij lvl 80 bent!

Relax
rpger schreef:

Ja ik heb een nieuwe karakter gestart, is nu lvl 51.. maar als die eindelijk 70 is

Tha)Sven schreef:

Wel degelijk mee eens. Het is wel leuk allemaal enz. maar 2009 is echt nog ver weg! 2008 is nog te doen maar 2009! Misschien zou een limiet handig zijn. Ondanks dat mogen er wat uitzonderingen zijn zoals deze waarvan ik trouwens veel van verwacht.

vet hoesje

DoraRing schreef:
vet hoesje

ZEKER!!!

avatar van 7higer7
ben nu ( tijdelijk ) gestopt met spelen heb inmiddels 3 lvl 70 ( -human mage, dreanei priest , human warrior) allemaal full arena gear en zal zeker weer spelen als deze uitkomt hij komt btw niet in 2009 uit hoorde iets van juni / july 2008 ..maar wie weet

2009, eerst starcraft2

Ik kan niet wachten, als goed is komt deze 2008 midden of eind van jaar uit, en hij gaat zekers hard worden kan ik nog ff snel m'n chars op 70 krijgen en meteen door naar 80

Ik denk dat niemand deze Game nog heeft kunnen spelen, de Cover kan dan misschien aantrekkelijk zijn...die stem kan weg.

avatar van Spawn NL
Blizzard heeft uitgevonden dat het uitbrengen van "add ons" flink wat extra geld in het laadje brengt. En nu na het succes van TBC gooien ze er nog maar een bij, op die manier word het wel een erg duur spel om te spelen.

btw in de trailer, Introducing: New dances. lol

Prachtige Trailer, dit word HET spel van 2008! Samen met nog een paar andere...

JohnWilliams schreef:
Prachtige Trailer, dit word HET spel van 2008! Samen met nog een paar andere...

Hmm dat betwijfel ik. Het brengt niks vernieuwends en de graphics worden ook jaar natuurlijk minder omdat ze dat niet kunnen verbeteren.

Gewoon wat nieuwe instances en en hogere levelcap, exact hetzelfde als TBC,

Maar het ziet er wel erg mooi uit, misschien niet wat vernieuwends maar wel mooi toch?

JohnWilliams schreef:

De graphics zijn minimaal. Niet dat het er uit kan zien als een Gears of War maar het kan zeker wel beter dan het er nu uitziet, neem bijvoorbeeld Guild Wars.

Guild Wars is
Overigens vind ik dit wel de mooiste Cover...

Vandernagel
Spawn NL schreef:

Gewoon wat nieuwe instances en en hogere levelcap, exact hetzelfde als TBC,
Mijn gedachten ook. Gewoon meer van hetzelfde en dat is dus echt jammer. Maar ja, ik was toch al niet van plan om het te gaan spelen. Maar toch dan ff bij een vriend spelen om te kijken wat het gevoel nu is en dat je dan weet waarover je praat. En om te stemmen natuurlijk .

avatar van MrDrx
Gaat tog wel tot lvl 80

avatar van ReMyTje86
Oneeeeeeeeeee he over 4 jaar kunnen alle WoW spelers kappen dadelijk maken ze noch 3 uitbreidingen extra der bij en ze kunne kappen in het jaar 2015. Ik wist al toen wow uit komt ze blijven door gaan tot dat niemand meer speelt.

2008 zou kunnen want ik volg het van buitenaf want dadelijk heeft iedereen hoe het die dungeun ook al weer waar zuljin de baas is ? en dan hebben ze niks meer jah meschien deathwing noch me favorite wezen van warcraft

maar jah voor mensen die het noch van deze spel houden gewoon kopen zal echt de moeite waard zijn. Ik zelf heb der weining tijd voor.:s

avatar van rpger
Vandernagel schreef:

Tja je zou kunnen zeggen dat iedere UEFA cup of Champions League ook meer van hetzelfde is, zit eigenlijk maar weinig vernieuwing in dat voetbal...

My point is, WOW is zo´n gigantisch fenomeen, ik bedoel 10 miljoen mensen zitten eraan, dat is meer dan dat er online Halo en Call of Duty spelen bij elkaar... en aangezien het spel zooo groot en gevarieerd van zichzelf is iedere uitbreiding bijna een spel in zichzelf.

avatar van ReMyTje86
Die Cinematic Intro is zo gaaf dat zou een goeie reden zijn om dit spel te kopen

intro

avatar van Martijn
Blizzard gaat overigens de grafische engine oppoetsen zodat de graphics straks ook weer met de tijd mee kunnen.

avatar van MrDrx
Martijn schreef:

Nou dat hoop ik.

avatar van DoraRing
Die trailer vind ik er vet stom uitzien.

Waaat?

Hebben wij dezelfde trailer gezien, pff ik vond hem zo vet, Blizzard is heer en meester in het maken van zulke filmpjes.

(Ben ff de naam kwijt van hoe die filmpjes ook al weer heten die ook zo mooi in Warcraft 3 zaten.