Strike Vector EX (2016)

PlayStation 4 / PC
Action / Shooter

Ontwikkeld door Ragequit
Uitgegeven door Ragequit

Strike Vector EX is een competitieve first-person aerial-combat game. Ga duizelingwekkende luchtgevechten in een superkrachtig vliegtuig aan. Uitpuilend van customizable mech-geïnspireerde voertuigen, maakt Strike Vector EX korte metten met het air combat genre door middel van indrukwekkende mechanica, vindingrijke vliegtoestellen en adembenemende, supersnelle multiplayer gevechten.

avatar van FlorisV
Al 4 jaar geen sale meer op deze titel. Ik waag het er maar full price op!