Kao the Kangaroo (2022)

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Nintendo Switch / Xbox One / Xbox Series X/S
Platform

Ontwikkeld door Tate
Uitgegeven door Tate

Remake van de gelijknamige platformer uit 2000. Kao de Kangoeroe is een prachtig 3D-platformspel boordevol plezier, verkenningstochten, avontuur en mysterie! Ga mee met Kao, de pittige pluizenbal, die een onvergetelijke zoektocht aanvangt om de geheimen rondom de verdwijning van zijn vader bloot te leggen. Hij zal prachtige omgevingen doorkruisen, vol met gevaren, puzzels en vijanden. Bij elke afslag ontdek je weer een nieuwe aanwijzing en onthul je een geheime wereld die onder het oppervlak verborgen ligt.

Crash Bandicoot meets Spyro. Zo had het ook als ondertitel kunnen heten. Het ziet er leuk, kleurrijk en levendig uit. Ik ga het proberen.

Fonzzz002 (crew)
Valt niet veel over te zeggen. Een oldskool 3D platformer die iets teveel leent van andere, betere in het genre (voornamelijk Crash Bandicoot en Rayman) en de moeilijkheidsgraad is te laag om het echt interessant te houden. Nergens "slecht", maar het is te standaard om aan te raden. Heb het na een paar uur opgegeven.

avatar van TonyTHorror
De Switch versie is onspeelbaar vanwege de framedrops. Direct weer verkocht en de PC versie gehaald.

Fonzzz002 schreef:
het is te standaard om aan te raden

Ik denk dat je het verkeerde spel hebt gespeeld. Er staat toch echt heel duidelijk 'een prachtig 3D-platformspel boordevol plezier, verkenningstochten, avontuur en mysterie' in de omschrijving hoor.

Maar dit is nou ook dus ook zo een spel waarvan ik zoiets heb van...waarom haal je net dit spel na 20 jaar na dato nog eens terug om te remaken? Hidden Gem?