Source of Madness (2022)

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Nintendo Switch / Xbox One / Xbox Series X/S

Ontwikkeld door Carry Castle
Uitgegeven door Thunderful

Een duistere roguelike die zich afspeelt in de Loam Lands, een verknipte Lovecraft wereld waar monsters ronddwalen. Gebruik magie om de monsters te bevechten, berken labyrinten en ontgrendel nieuwe krachten.

Dit is dus een van de spellen waar ik ook best benieuwd naar ben voor de Switch.Het is nu inmiddels wel een genre met een overaanbod in keuze maar ik houd wel van dat donkere Lovecraftiaans sfeertje. Samen met iets als bijvoorbeeld Blasphemous en Dead Cells toch wel de grootste kanshebber om nog in mijn library terecht te komen. (ik heb Blasphemous wel op PC, maar ook hier weer, dat is dan een game die ik eerder op een handheld / console zou spelen - en met de Switch kan het natuurlijk beiden).

Wishlist Now!

Yes sir! heb ik net gedaan he.. lijkt me een tof spel te gaan worden door death metal muziek geïnspireerd? het is ook een goede band naam..

een 7

Lovecraft (?) met erg zieke gothic achtige monsters er in en de moeilijkheid 's graad is hoog.