Circus Charlie (1984)

Arcade / Commodore 64/128 / MSX Series PC / Nintendo Entertainment System / Nintendo Wii U / Nintendo Switch / PlayStation 4

Ontwikkeld door Konami
Uitgegeven door Konami

In Circus Charlie bestuur je de clown Charlie in zes verschillende levels. In deze levels moet je door brandende hoepels springen, over een dun koord balanceren, op ballen lopen, paardrijden, trampline springen en van touw naar touw springen. Ondertussen moet je ook nog onder andere apen, messen of circus artiesten te ontwijken.

avatar van Brain Stew
Erg vermakelijk en ziekelijk verslavend spelletje voor de MSX. Bij elk level was de gameplay weer net iets anders waardoor je bleef spelen.

avatar van Paap
Geniaal, ook dit heb ik veel gespeeld, alleen ik was slecht

avatar van jirachi04
OOk op de GBA is ie

sleeeeeeeeeeeecht

echt slecht

avatar van Tsjo-Wi
Het moet wel heel slecht zijn als je het twee keer moet posten. En dan toch nog 5* geven

gamelord

Iemand die zich verveelt of echt de herseninhoud heeft van een visstick??

Dr. Salvador