The Legend of Zelda: Twilight Princess (2006)

Alternatieve titel: The Legend of Zelda: Twilight Princess HD

Nintendo GameCube / Nintendo Wii / Nintendo Wii U

Ontwikkeld door Nintendo

In The Legend of Zelda: Twilight Princess neemt Links leven plotseling een dramatische wending. Hij groeide op als dierenverzorger op een boerderij, maar wanneer zijn dorp wordt bedreigd door een naderbij komende duisternis, moet Link de krijger in zichzelf doen ontwaken.

Goodfella_90 schreef:
Sta jij, als Zelda fan, na al die tijd dan niet te wachten op een nieuw deel? Een opgepoetste remake hoeft van mij niet, graphics zijn nog altijd inferieur aan gameplay.

Ja tuurlijk wel...maar stel dat Nintendo met zoiets komt. Dan laat ik die game echt niet in de winkel liggen .

Hoeveel Zelda spellen verwachtten jullie nog op de Wii. Ik denk een, hoogstens twee. Op de N64 waren er 2, op de Cube 2 (niet meegerekend 4 Swords Adventures), hopen de Wii ook nu nog maar een. Zodat ik niet te veel mis, heb geen Wii. Maar ben van plan de opvolger van de Wii te kopen, vind de Wii een kut console. Hopen dat de volgende console ook Wii spellen afspeelt, zodat ik die nieuwe Zelda er ook kan spelen. Er komt zowiezo een nieuwe voor de Wii heb ik gelezen.

Wanneer komt deze in de top 250?

Eternal Thug schreef:
Wanneer komt deze in de top 250?

8 december

Eternal Thug schreef:

Reken er maar op dat de opvolger van de Wii ook zoiets zal worden. Hooguit wat betere graphics maar over 't algemeen meer gericht op de caual gamers. Ik heb zelf de Wii in huis gehaalt voor games als Super Mario Galaxy, Metroid Prime 3, Super Smash Bros Brawl, Tomb Raider: Anniversary en Mario Kart Wii. En met titels in zicht als Fatal Frame IV: Mask of the Lunar Eclipse, Monster Hunter 3, The Conduit..etc..heb ik niks te klagen. Wat de nieuwe Zelda betreft: ik ga echt geen 4 a 5 jaar wachten op de opvolger van de Wii om de dan al verouderde Wii-Zelda eindelijk te kunnen spelen. Daarom vraag ik me af wat je bedoelde met "Kut Console". Is 't vanwege de controls en de nieuwe weg die Nintendo is ingeslagen (en waar de opvolger van de Wii wel mee door zal gaan) of puur vanwege het spellenaanbod?

avatar van Princess Piranha
Grote kans dat de nieuwe Zelda cellshaded wordt. Maargoed, daar is helaas nog niks over bekend. En wat games voor de Wii betreft... dat wordt steeds beter en beter ^^ Ik heb laatst een line-up gezien met aankomende games, zag er veel belovend uit allemaal

De eerste Zelda game op een T.V voor mij. Echt een super game! Niet normaal.

Wederom een geweldig spel uit de zelda reeks.
Maar toch heb ik bij twilight princess het gevoel dat er iets mist, iets dat vooral ocarina of time, majora's mask en in iets mindere mate windwaker wel hadden.
Het pakt me veel minder bij de strot.
En dit kan natuurlijk zeer persoonlijk zijn, ik vind de sfeer ook minder.
Het is hem net niet.
Dat betekend dan natuurlijk nog niet dat het spel niks aan is, puur genieten alleen net niet...

4 *

joeri592
dit word over een paar dagen de niewe top 1!!!

in de top 250

joeri592
wilt iemand die hier werkt deze in de top 250 zetten, want vandaag moet ie erin komen

avatar van Illuvatar
joeri592 schreef:

Volgens mij zal je moeten wachten tot op 15 december, aangezien dat de datum is waarop de gamecube versie uitkwam.

Imperial Figure
Ocarina of time is natuurlijk de master maar de sfeer in Twilight Princess is erg grimmig en duister en dat bevalt me prima.

ja hoor 1 in de top 250 nep

ja hoor 1 in de top 250 nep

door jou stem niet meer.

Ik snap niet wat er nou saai of stom aan dit spel is . Het speelt lekker weg leuk verhaal enzo. Maar ja als het je stijl niet is dan heb je er niks aan ja. Toch zie je vaak dat mensen die van dit soort games houden niet zo dol zijn op shooters ofzo (Teminste mijn vrienden niet ).

avatar van bettafish14
nou sorrry hoor vond hem geen 5 sterren waard net een 2.5 dus sorry dat ie niet meer 1 staat

als jullie op nr 1 hebben verander ik mijn stem wel hoor

Nee voor mij hoef je het niet te veranderen het is jouw mening. Dat moeten we respecteren toch?

avatar van jaspertje3
als jullie op nr 1 hebben verander ik mijn stem wel hoor

Lijkt me niet.

jaspertje3 schreef:

Lijkt me niet.

Ja precies nogmaals jouw mening telt ook mee! Laat je niet op de kop zitten door mij of andere die de game wel leuk vinden. Het is jouw mening en die telt ook.

bettafish14 schreef:

Ik vind het niet erg dat je niks hebt met deze games en jouw stem telt uiteraard ook mee. Maar toch vraag ik me af waarom je dan dit type game gaat spelen als je er helemaal niks mee hebt. Dat is net als dat ik besluit Final Fantasy VII te spelen en ik het spel bij voorbaat een 1.0 geef omdat ik totaal niks heb met turn-based gameplay.

Mega Man schreef:

ik kende het spel eerst helemaal niet ja de naam zelda wel
maar wat het was geen idee me neefje heeft hem en die zei zullen we dit spelen dus ik dacht nou laat ik is een keer kijken wat het is
en toen ik het speelde vond ik hem gewoon tegenvallen. sorry

RE123
ik heb hem vandaag gekregen voor de wii

@mega man

niet het spellen aanbod maar de nieuwe weg die nintendo heeft ingeslagen

joeri592
hee hij staat op nummer 1!!!
yes!!! eindelijk is die rotmario world ding uit die top 1!!!

joeri592 schreef:
hee hij staat op nummer 1!!!
yes!!! eindelijk is die rotmario world ding uit die top 1!!!

Dan zou ik je ogen maar eens laten nakijken want hij staat op 5 hoor

correctie 4

hij stond eerst in de top 1

hij stond eerst in de top 1

Ja weet ik hou je maar wah voor de gek .