Monopoly Tycoon (2001)

Board

Ontwikkeld door Deep Red
Uitgegeven door Infogrames

Groei uit tot de grootste speler op de markt van onroerend goed, geef strategisch geld uit aan bebouwing voor je kavels en versla zo je tegenstanders.

avatar van JohnWilliams
Van gehoord maar het is er nooit van gekomen om hem te spelen (en dus te kopen), jammer eigenlijk... lijkt me wel een leuke Game.

avatar van jaspertje3
Voor een paar euro te scoren bij Intertoys e.d. Dus als je wilt

Louis2703
Ik had 'm bij de bibliotheek vandaan. Maar, 't valt erg tegen.

avatar van JohnWilliams
jaspertje3 schreef:
Voor een paar euro te scoren bij Intertoys e.d. Dus als je wilt

Intertoys?
Ik zal is gaan kijken Jasper, in ieder geval bedankt voor de tip.

avatar van jaspertje3
Toen ik er werkte heb ik ze vaak genoeg bijgevuld. Ben er al een tijdje weg dus als ze ze niet meer hebben, val me de'r niet op aan

avatar van Tha Luz
1,5
Heel erg saai ik raad het je niet aan.Het is gewoon erg saai om te spelen.Ik raad je aan om gewoon het bordspel aan te schaffen in plaats van dit vreselijk stuk werk:)
1.5

avatar van jellecomicgek72
1,0
bagger game snap niet dat zo ooit zoiets verzonnen hebben.

avatar van polopolo150
Ik heb hem van de bibliotheek gehaalt, het was nog voordat ik de serieuze videogames heb gespeelt, en ik vond deze best nog wel grappig.

Verveelt wel na 2 uurtjes, maar.... zo slecht is hij ook weer niet...

avatar van Ricxz92
Hier heb ik veel tijd aan besteed, verslavend.

avatar van Miss.Blonde
Vroeger vaak gespeeld, en het was soms wel moeilijk voor mij. Soms wist ik niet meer wat ik moest doen. Maarja, als nog een plezierig spel die ik niet zal vergeten.

avatar van Leviathan
Tsja, op zich een leuk principe, op zich zat alles ook wel aardig in elkaar, geen superslecht spel. Men had er alleen wel iets meer tijd in mogen steken, zo mis ik bijvoorbeeld gewoon een freestyle mode, dat je gewoon lekker op jezelf en dus niet missiegebonden je monopoly kan opbouwen. Ook hadden ze bijv. een beetje afwisseling in missies en steden enzo aan kunnen brengen. Geen superslecht spel maar met iets meer moeite had het een heel aardig spel kunnen worden.