The Centennial Case: A Shijima Story (2022)

Alternatieve titel: Spring Yukite Retro Chika

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Nintendo Switch

Ontwikkeld door Square Enix
Uitgegeven door Square Enix

Lente, Reiwa 4 (2022). Haruka Kagami, een schrijver van mysterieboeken, bezoekt, samen met zijn redacteur Akari Yamase, een oud landhuis aan de voet van de berg Fuji. Op verzoek van wetenschapper Eiji Shijima, om de identiteit vast te stellen van een geskeletteerde lijk dat onder de kersenbloesems werd gevonden. De legende gaat dat hier ooit de vrucht van onsterfelijkheid werd ontdekt door Eiji's voorouders...

Prachtige cover art iig...