Xenoblade Chronicles 3 (2022)

Nintendo Switch

Ontwikkeld door Monolith Soft

Deze game brengt de toekomsten van Xenoblade Chronicles en Xenoblade Chronicles 2 samen en neemt spelers mee naar Aionios, de thuisbasis van twee vijandige naties, Keves en Agnus. Zes soldaten van deze naties maken deel uit van een groots verhaal met het leven als centraal thema.

• vanaf 29 juli te koop voor de Nintendo Switch

Ik was helemaal niet te spreken over het vorige deel dat had de meest oninteressante karakters ooit in een Xenoblade spel en dat is in dit deel ook maar weer afwachten. Maar het spel zelf kon mij ook niet boeien erg jammer was dat. Xenoblade Chronicles (2010) - GamesMeter.nl en deel Xenoblade Chronicles X (2015) - GamesMeter.nl waren voor mij wel geweldige ervaringen met toch deel 1 als de beste, hopelijk dat ze uit die delen de nodige ideeën hebben gehaald met vooral veel robots/mech's er in dat was in deel 1 heel sterk gedaan ja nu krijg ik er toch weer zin. In de zomer 200 uur binnen zitten en daar dan ook geen spijt van hebben zo goed hoop ik dat dit deel gaat worden.

Het Beloofd allemaal veel goeds!

Dat is een mooie belofde dan.

Confusie schreef:
Dat is een mooie belofde dan.

Heb je de Direct niet gezien dan? in plaats van 20 minuten was het wel 47 minuten .
Met veel diepgang in de karakters, een uitgediept verhaal, Autobots achtige tegenstanders? en eindelijk weer vechten tegen mechanische monsters zoals in deel 1. Het beste van deel 1, 2, en deel X zag ik voorbijkomen ik haal deze op dag 1.

Ik heb het niet gezien maar als gewoonlijk geloof ik jou op je woort.