Vampire: The Masquerade - Swansong (2022)

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S / Nintendo Switch
Adventure / RPG

Ontwikkeld door Big Bad Wolf
Uitgegeven door Bigben en Nacon

Dit hoofdstuk in de World of Darkness wereld verkent een historisch moment voor de Camarilla. De avond waarop alles zal veranderden. De eenwording van de Boston en Hartford clans, die een revolutie teweeg zal brengen in onze bloedvoorziening. Vanavond wordt het feest der vereniging gevierd!

Vampire politics a la The Council? Kan een leuke combo worden...

Benieuwd. The Council was erg sterk. En de setting van Vampire erg leuk, en werkt imo zelfs net zo goed als niet beter in Visual Novel of Adventure stijl dan in een aktierijke omgeving. Deze mocht ik me eventueel wel eens bij, of kort na release aanschaffen.

Whaat? Ik wist dat er een nieuwe Vampire: The Masquerade zou uitkomen, maar van de makers van "The Council"? HYPE! The Council vond ik een van de beste games van 2018. Superb!

Grovonion schreef:
HYPE! The Council vond ik een van de beste games van 2018. Superb!

Niet best van 2018 voor mij maar zou wel graag weer zo'n soort game spelen! al weet ik niet zo goed wat Vampire The Masquerade is nog, staan wel n paar op m'n Switch wishlist, dus maar es inlezen/-gamen!

Had liever de andere Vampire Masquerade titel zien uitkomen...

...aan dit tempo denk ik dat die wel eeuwig in development hell zal blijven steken

Maar goed, ik heb hier nog steeds erg veel interesse in, alleen, geen 55 euro interesse met Mario Strikers en The Quarry om de hoek, Trek To Yomi voor 20 euro en hopen games in sales iedere week.

Zou echter wel een degelijke game moeten zijn met een beetje een langzame start die zich echter langzaam openbloeit. Kan ik helaas zelf nog niet bevestigen, maar onder de 30 hap ik wel hier.