MTX: Mototrax (2004)

Macintosh / PC / PlayStation 2 / PlayStation Portable / Xbox
single player / online

Ontwikkeld door Left Field
Uitgegeven door Activision

De belangrijkste modus van de motorcrossgame MTX: Mototrax is de carrière-modus. Hierin moet de speler de verschillende motorcross isciplines voltooien om uiteindelijk de ultieme MX-held te worden. Naarmate spelers vorderen in de game kunnen ze hun motor upgraden met het geld dat ze verdienen door het aantrekken van sponsors. Het spel bevat een aantal bekende motormerken waaronder Suzuki, Kawasaki en Yamaha. Ook zijn er twaalf bekende motorrijders speelbaar in Mototrax zoals Travis Pastrana. Je kunt racen op 25 verschillende locaties; van de eilanden van Hawaii tot aan het platteland van Australië.

avatar van yoshi
tof racespel waar je veel leuke stunts kan leren