Mutant Year Zero: Seed of Evil (2019)

PlayStation 4 / PC / Xbox One
Strategy

Ontwikkeld door The Bearded Ladies
Uitgegeven door Funcom

Seed of Evil is een uitbreiding voor Mutant Year Zero: Road to Eden. Het verhaal gaat verder waar de game ophield en biedt uren aan extra gameplay, nieuwe plekken om te bezoeken en een nieuw hoofdpersonage! Ga verder met het verhaal en ontdek vele uren aan nieuwe content. Breid je team uit met de ervaren stalker Big Khan de eland en bereid je voor om het op te nemen tegen een nieuwe bedreiging voor Dux, Bormin, Selma en alle anderen. In Seed of Evil moet je het mysterie ontrafelen van de krachtige en onheilspellende wortels die de Ark hebben overgenomen. Ontdek gigantische nieuwe maps, vecht tegen nieuwe vijanden, verbeter je mutaties, krijg gloednieuwe uitrustingen, versla de slechteriken die land terug willen veroveren en neem het op tegen een nieuwe, wrede tegenstander

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.