Just Die Already (2021)

PlayStation 4 / Nintendo Switch / PC / Xbox One
single player / online

Ontwikkeld door Doublemoose
Uitgegeven door Curve Digital

Van de makers van Goat Simulator komt deze oude mensen simulator. In een wereld waar geen kinderen meer worden geboren speel je zelf een gepensioneerde persoon. Niet alleen leef je in een wereld waar oude mensen voor hun eigen leven moeten zorgen, je bent ook nog uit je tehuis gezet. De enige manier om in je onderhoud te voorzien is door tickets te winnen die je krijgt bij het uitvoeren van gevaarlijke stunts.