Evil Dead: The Game (2022)

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Nintendo Switch / Xbox One / Xbox Series X/S
online

Ontwikkeld door Boss Team
Uitgegeven door Saber

Stap in de schoenen van Ash Williams of zijn vrienden uit de iconische Evil Dead-franchise en werk samen in een game boordevol spectaculaire coöp- en PVP-multiplayer-actie! Speel in een team van vier overlevers en verken, plunder, wees je angst de baas en vind belangrijke voorwerpen om de scheur tussen werelden te dichten in deze game die geïnspireerd is door de drie originele Evil Dead-films en de originele tv-serie Ash vs Evil Dead van Starz.