King Arthur: Knight's Tale (2022)

PC / PlayStation 5 / Xbox Series X/S
RPG / Strategy

Ontwikkeld door Neocore
Uitgegeven door Neocore

Een combinatie tussen klassieke turn-based RPG en character-centric RPG. Jij bent Mordred, de aartsvijand van Koning Arthur. Jij versloeg Arthur in het gevecht, maar hij stak jou ook neer. Samen gingen jullie dood, en toch leven jullie beiden nog. Na teruggebracht te zijn door de Vrouw Van Het Meer krijgen jullie de taak om een einde aan de nachtmerrie te maken.

• vanaf dinsdag 15 februari te koop voor de PC