Dead Rising (2006)

PC / PlayStation 4 / Xbox 360 / Xbox One
single player / online

Ontwikkeld door Capcom
Uitgegeven door Capcom

Er is een zombieplaag uitgebroken in de stad. Voor de journalist Frank West is het nu de zaak om binnen 72 uur de bron van het kwaad te vinden. Daarvoor reist hij af naar een groot winkelcentrum, eenmaal aangekomen begint de zoektocht naar overlevenden en een gevecht tegen duizenden zombies.

avatar van andnino
Inderdaad, je moet wel heel pro zijn wil je die mensen allemaal redden. Ze kunnen niet eens fatsoenlijk in paradise plaza uit dat water klimmen.

avatar van Starmaster501
vecht je in het spel alleen of kom je ook wel eens gassies an het leger tegen ofzo? die dan helpen

Iron Rose schreef:

Juist wel, het brengt een bepaalde druk met zich mee. Je zult niet iedereen kunnen redden en alle opdrachten kunnen doen in die 72 uur en daarom is de game perfect om nog een keer te spelen, en nog een keer.....

effe seriejeus, kan je maar 2 keer opslaan?

avatar van andnino
Nee zovaak als je wil, maar er zijn maar 3 (of 4) plekken waar het kan.

avatar van Starmaster501
Heb m besteld, binnen 2 weken in huis. is het waar dat er nog een dead rising komt, chop till you drop? ofzo

avatar van Tsjo-Wi
Starmaster501 schreef:

Nee dat is gewoon de DS versie van deze game. Maar er komt vast wel een echt vervolg.

Tsjo-Wi schreef:

op youtube zag ik dat het voor de Wii was... (rara, waar heb ik mijn plaatje vandaan?)

avatar van Tsjo-Wi
Ohja Wii bedoel ik ook

Heb m.
Hij is wel leuk maar had er meer van verwacht. wanneer die zombies binnen komen heb ik vaker geprobeerd om ze allemaal te vermoorden, maar dat lukte niet.

De wapens zijn wel lollig, en je moet verder in het spel komen en meer skills hebben, dan word het leuker.

ik geef een 3,5

Starmaster501 schreef:
Heb m.

ik geef een 3,5

nee. tog wel een miskoop. had er veel meer van verwacht. gaat tog een puntje vanaf

Je hebt wel een mooie avatar

avatar van Nintendofreak
Nu komt er ook een game genaamd Dead Rising Shop Till You Drop.
Ik denk dat dit toch een stuk beter is.
maja.

Nintendofreak schreef:
Nu komt er ook een game genaamd Dead Rising Shop Till You Drop.
Ik denk dat dit toch een stuk beter is.
maja.

ik hoop dat ze alle minpunten verbeteren... als de game komt ten minste

andnino schreef:
Je hebt wel een mooie avatar

je he, heb even een foto van mijn hoofd gemaakt

avatar van solidKevin
Ik vind deze game eigenlijk best lagge .

avatar van Tha Luz
ik vind jou spelling ook soms om te LACHEN, snap je de hint?

Tha Luz schreef:
ik vind jou spelling ook soms om te LACHEN, snap je de hint?

............ Dit heb ik gewoon gedaan omdat ik er zin in had ik weet heus wel dat het lachen is hoor. Phhhhhhh. Ik wil trouwens ook wel eens een keer vrij zijn van school en nederlands . Tuurlijk is het niet zo slim maar ach ja. Vergissen is menselijk, laten we het daar maar op houden .

avatar van Tha Luz
Ja inderdaad,je moet mijn recensies maar eens doorlezen want die zitten er vol mee maar deze spelling fout viel er op dus moest ik er even wat van zeggen

Tha Luz schreef:

Ach ja niemand is perfect .

joeri592

joeri592 schreef:

joeri592 schreef:
behalve ik natuurlijk

Dat wilde ik nou net zeggen

avatar van andnino
On topic blijven is moeilijk

(ja, ik moet er ook wat van zeggen)

avatar van jellecomicgek72
juist mensen, blijf even bij de Game anders horen deze gesprekken thuis in het forum. (ik dacht ik zeg ook even wat. )

Ja... Dead Rising
ben er wel een beetje over uitgepraat eigenlijk

andnino schreef:
Ja... Dead Rising
ben er wel een beetje over uitgepraat eigenlijk

Nou dan zal ik wel even wat zeggen. Het is grappig om te zien als je speren door een lichaam van een zombie gooit.

avatar van andnino
Die dodelijke insecten zijn ook verrekte handig soms. Als je in zo'n zombiemassa zit gewoon zo'n potje kapot gooien en dood en verderf zaaien.

ik kan niet wachten op dead rising 2 YouTube - Dead Rising 2 - Official Trailer [HD]

heb eindelijk het goeie einde gehaald van dead rising

ik heb deze game zelf ook gehad maar ik von het een beetje saai weetje missie's waren veelste frustreerend enz
en elke zombie die je kilde viel precies hetzelfde neer als al die andere begint eentoning te worde