Last Stop (2021)

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Nintendo Switch

Ontwikkeld door Variable State
Uitgegeven door Annapurna

Last Stop is een singleplayer thirdperson avontuur dat zich afspeelt in het hedendaagse Londen. Last Stop, geschreven en ontwikkeld door Variable State, makers van het bekroonde Virginia, vertelt drie met elkaar verbonden verhalen met drie speelbare hoofdpersonen. Last Stop is volledig gesproken, met uren dialoog en een stemmencast van tientallen personen, met optredens van enkele van de beste talenten van het moment in het Verenigd Koninkrijk, waaronder Lulu Simpson als Molly Smith. Last Stop bevat een originele soundtrack van de met een BAFTA-prijs bekroonde componist Lyndon Holland, uitgevoerd door het Praags filharmonisch orkest. Speel een rollenspel als 3 unieke personages. Maak keuzes om hun gesprekken te vormen. Stap in hun schoenen en ontdek waar hun individuele verhalen naartoe leiden.