Archvale (2021)

PC / Nintendo Switch / Xbox One

Ontwikkeld door idoz & phops
Uitgegeven door Humble

Een kwaadaardige en wrede koning heerste ooit over het land en terroriseerde iedereen die hem durfde te confronteren. Hij, evenals de befaamde boog naar Archvale, zijn sindsdien echter tot onderwerp van spookverhalen en legendes gereduceerd. Alles wat van hem over is gebleven zijn de Undying: wezens die de koning met onsterfelijkheid heeft vervloekt zodat ze voor altijd gevangen zullen blijven in zijn gevangenissen. De taak aan jou is om de Undying te verslaan en de wereld te ontdoen van de duisternis die de koning achter heeft gelaten. Reis door diverse gebieden, en maak en plunder ondertussen steeds betere wapens en uitrusting. Want alleen met deze upgrades zul je in staat zijn om te vechten tegen de hordes aan vijanden die staan tussen jou en de waarheid over de mythische boog naar Archvale.