Tank Mechanic Simulator (2020)

PC / Nintendo Switch / PlayStation 4 / Xbox One
Simulation

Ontwikkeld door DeGenerals
Uitgegeven door PlayWay en Ultimate

Repareer, bouw en renoveer zeer gedetailleerde en volledig interactieve tanks (Duits, VS of Sovjet), gepantserde auto's of zelfrijdende kanonnen. Ervaar een realistisch simulatiespel als tankmonteur. Vind verlaten en vernietigde tanks van slagvelden van de Tweede Wereldoorlog. Gebruik speciaal gereedschap om elke tank te vinden en deze uit de grond te halen. Laat uw reparatieservicebedrijf groeien en start uw eigen tankmuseum.