Party Panic (2017)

Macintosh / PC / Xbox One / PlayStation 4
Party / Action

Ontwikkeld door Everglow
Uitgegeven door Everglow

Party Panic is een krankzinnige online en lokale multiplayer party game. Speel tegen je vrienden in meer dan 30 snelle minigames, speel de nieuwe Bordspel mode, race door de uitdagende Hindernisbaan of voltooi de trofee prestaties op de Trofee Eiland. Je zult lachen en huilen, want het is zo krankzinnig. Grijp je vrienden erbij, kies je karakter en start het feest in deze spannende en paniek gevulde game! Meer dan 30 unieke minigames! Ren, spring en sla jezelf naar de eerste plaats! Vecht over juwelen, achtervolg exploderende kippen, speel voetbal met je gezicht!

Krijg hier een beetje Mario Party vibes bij