Ultimate Custom Night (2018)

Apple iOS / Android / PC / Xbox One / PlayStation 4 / Nintendo Switch

Ontwikkeld door Scottgames
Uitgegeven door Scottgames en Clickteam

Welkom bij de ultieme FNAF-mashup waarbij je opnieuw alleen op kantoor gevangen zit en jezelf tegen moordlustige animatronics moet beschermen! Doordat je kunt kiezen uit 50 animatronic-karakters uit zeven eerder Five Nights at Freddy’s spellen, zijn de mogelijkheden vrijwel eindeloos. Mix en match een willekeurige samenstelling van karakters naar wens, stel de moeilijkheidsgraad tussen 0-20 in en duik vervolgens de actie in! Vanaf je kantoorbureau moet je twee zijdeuren, twee ventilatoren en twee luchtslangen bedienen die allemaal direct met jouw kantoor verbonden zijn. Als je de ultieme doelstellingen wilt voltooien moet je ook andere middelen leren beheersen zoals de verwarming, airconditioning, een audio-installatie, stroomgenerator en ga zo maar door. Alsof dat allemaal nog niet genoeg is, dien je ook laservallen in het ventilatiesysteem in te stellen, Faz-Coins te verzamelen, artikelen bij de toonbank met prijzen aan te schaffen, en zoals gewoonlijk, een oogje in het zijl te houden op niet één maar twee Pirate Cove-gordijnen!

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.