Kitaria Fables (2021)

PC / Nintendo Switch / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S

Ontwikkeld door Twin Hearts
Uitgegeven door PQube

Een heerlijk schattige actie-avontuur-RPG met landbouw en productiewerk – Vecht gewapend met een zwaard, boog en spreukenboek tegen een opkomende duisternis die de wereld bedreigt. Plunder kerkers op zoek naar relieken en middelen, verzorg je boerderij om je eigen proviand te verbouwen en werk samen met je dorpsburen om nieuwe uitrusting te maken.