Tour de France 2021 (2021)

PC / PlayStation 4 / Xbox One
Sports / Simulation

Ontwikkeld door Cyanide
Uitgegeven door Nacon

Speel als je eigen wielrenner of manage je ploeg In de Pro Team-modus leid je een ploeg die zich moet zien te bewijzen om de top bereiken van het Pro Cycling (PC) ploegenklassement. Je ploeg begint onderaan, maar je wordt uitgenodigd om deel te nemen aan de grote koersen als de organisatoren zien dat je goed genoeg bent. Je kunt je eigen renner creëren en die stukje bij beetje naar een hoger niveau tillen in de Pro Leader-modus, terwijl je hard werkt om de volgende wielerlegende te worden en het op te nemen tegen grote namen als Primoz Roglic, Tedej Pogacar en anderen. Je kunt uit vier verschillende profielen: klimmer, sprinter, puncher en veelzijdig. Afhankelijk van wat je doel is (een Grote Tour winnen of je juist wilt specialiseren in de klassiekers), is je keuze van essentieel belang.