RiMS Racing (2021)

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S / Nintendo Switch
Racing

Ontwikkeld door Raceward
Uitgegeven door Nacon

Je wint de race niet alleen op de baan, dus je moet meer worden dan een coureur door het gedrag van je motor te begrijpen als een echte technicus. Grip, hoek, remmen, torsie, baan, snelheid... Met elke factor moet je rekening houden voordat je naar de werkplaats gaat om bepaalde onderdelen te vervangen en de optimale set-up te configureren.