Pocket Harvest (2013)

PlayStation 4 / Nintendo Switch / Android / Apple iOS
Simulation

Ontwikkeld door Kairosoft
Uitgegeven door Kairosoft

Laat het onrustige stadsleven achter je en geniet van een rustig leventje op de boerderij in Pocket Harvest! Kweek met liefde gewassen, van knapperige sla tot sappige aardbeien, en verfijn ze tot prijswinnende producten om grote hoeveelheden bestellingen binnen te halen van plaatselijke winkeliers. Schattige dierenvrienden steken ook een helpende hoef uit, en leveren je melk, wol, eieren en meer! Ben je nog ambitieuzer? Geef dan je inkomen en je imago een boost via toerisme! Van heteluchtballonnen tot sportfaciliteiten, bouw attracties in talloze combinaties om stadslui met diepe zakken aan te trekken. In Pocket Harvest trek je je overall aan en bepaal jij wat er gebeurt! Bouw je boerderij van de grond af op tot een bloeiende hoorn des overvloeds vol plezier!