Epic Astro Story (2011)

PlayStation 4 / Nintendo Switch / Android / Apple iOS
Simulation

Ontwikkeld door Kairosoft
Uitgegeven door Kairosoft

Ben je er klaar voor om tot in de grenzen van het heelal te laten zien wat je in je mars hebt? Wees pionier op een ongetemde planeet en bouw wegen en huizen voor je toekomstige medebewoners. Cultiveer je vreemde kolonie tot het een stellaire ruimtecitadel is, en trek buitenaardse toeristen aan van hier tot Alfa Centauri! Maar pas wel op! Niet al het intelligente leven is op zoek naar souvenirs. Wees voorbereid op felle gevechten tegen allerlei soorten kosmische wezens! Misschien krijg je zelfs een beloning als je wint... Stap in je ruimtevaartuig en maak je riemen maar vast: alle lichten staan op groen voor een episch astroavontuur waarmee je de snelheid van het licht bereikt, en meer!