Timothy vs The Aliens (2018)

PC / Nintendo Switch / PlayStation 4 / Xbox One
Action / Platform

Ontwikkeld door WildSphere
Uitgegeven door WildSphere

Timothy vs the Aliens is een platform- en avonturenspel met een open wereld waarin een gangster zijn zwart-witte stad verdedigt tegen een invasie van aliens in kleur. Het spel vindt plaats in Little Fish City, een grote open stad die vrij kan worden verkend en vele geheimen en missies bevat. Dit is een stad vol platformen, waar je niet zomaar van A naar B kunt wandelen. Je kunt de hele stad per auto verkennen door gebruik te maken van de voertuigen die verschijnen in het spel. In Timothy vs the Aliens ondervind je volop actie door hinderlagen van aliens en vijandelijke gangsters, naast vele puzzels om items te vinden, andere personages te helpen en toegang te krijgen tot afgesloten of verborgen plaatsen. Natuurlijk ben je altijd goed uitgerust om tegen de aliens te vechten en kun je je inventaris uitbreiden door items te kopen van de Gunrunner.