Anime Studio Story (2016)

Apple iOS / Android / Nintendo Switch / PlayStation 4
Simulation

Ontwikkeld door Kairosoft
Uitgegeven door Kairosoft

Produceer je eigen anime-hit met een hoofdpersonage dat je zelf hebt ontworpen! Kies een gezicht, lichaam, en simsalabim! Je voltooide held vliegt je serie binnen en imponeert kijkers om zo de beste plek op de ranglijsten te veroveren! Categorieën zijn 'datemateriaal', 'populair bij kinderen' en meer! Als animaestro kun jij alleen je studio status verlenen! Over je studio gesproken: rust die uit met een bibliotheek, motion-capturekamer en zelfs een bioscoop! Onderwijs je personeel in anime om een klassieker te maken die iedere generatie betovert! Klaar om te tekenen?