Pocket Clothier (2012)

Nintendo Switch / PlayStation 4 / Android / Apple iOS
Simulation

Ontwikkeld door Kairosoft
Uitgegeven door Kairosoft

Wilde je altijd al je eigen kledingzaak runnen? Dat kan nu! Laat je innerlijke fashionista opbloeien terwijl je je eigenzinnige winkeltje omtovert tot een supermerk van wereldklasse! Plaats je paspoppen, organiseer acties en plaats zelfs een pannenkoekenkraam in je winkel. Bedenk nog meer manieren om klanten te lokken! Je klanten zullen ook op jouw modegevoel vertrouwen om goed voor de dag te komen bij grote evenementen. Verhoog hun stijlniveau om nieuwe carrièrepaden voor ze te openen, wat jou meer inkomsten oplevert! Ben je er klaar voor om de trendsetter te worden die de wereld nodig heeft?