Robox (2019)

Nintendo Switch / PlayStation 4
Action / Fighting

Ontwikkeld door Sabec
Uitgegeven door Sabec

Robox is een eenvoudig te spelen snelle actie, woest vechtrobotspel, met adembenemende graphics waardoor je steeds opnieuw wilt spelen. vier rondes van keiharde arcade-actie die je boksvaardigheden tot het uiterste op de proef stelt en de ultieme bokskampioen wordt. Speel tegen je vrienden of tegen de slimme kunstmatige intelligentie (AI) Robox-speler, vechtend om de tegenstander te verslaan met een verwoestende laatste slag en ervaar de ware macht van staal, hoe dan ook, winnen zal niet gemakkelijk zijn. Grijp het voordeel met de 'Power Ups' die willekeurig verschijnen in het spel voor twee spelers, de speler die het eerst grijpt, verzamelt de extra kracht die nodig is voor die knock-out punch die de tegenstander naar de grond stuurt. Wees een winnaar met de meeste knock-outs of door vast te houden aan de meeste gezondheid in elke ronde. Win het spel door je tegenstander in de meeste rondes te verslaan. Baden in de glorie van het zijn een winnaar.