A Pixel Story (2015)

PC / PlayStation 4 / Xbox One
Action / Platform

Ontwikkeld door Lamplight
Uitgegeven door Lamplight en Rising Star

In een wereld verborgen in je computer verbergt, komt een onwaarschijnlijke held naar voren. Een verhaal van platformen en gevaren teleporterende toverhoeden en sarcastische software jattende zeemeeuwen en maniakale operateurs. Het is geen sprookje... het is een pixelverhaal! Een uitdagend platformspel, sluwe valstrikken, slimme puzzels en een hilarisch verhaal dat zichzelf niet al te serieus neemt: A Pixel Story is een reis door de geschiedenis van de games die je evenveel zal laten zweten als lachen. Red het systeem... red de wereld!