Blood Waves (2018)

PC / PlayStation 4 / Xbox One / Nintendo Switch
Action / Strategy

Ontwikkeld door Light Road
Uitgegeven door Light Road en Sometimes You

Een hardcore en bloederige shooter waarin je aanvallen van de levende doden moet afslaan met vernietigende vallen, barricades en wapens om van dichtbij of veraf te vechten. Vernietig zombies, pak het geld en bereid je voor op de volgende aanvalsgolf. Tijdens de pauze kun je de nodige wapens kopen, vallen opzetten, barricades opwerpen om je te verdedigen, en vallen repareren die de vorige aanval hebben doorstaan. Vergeet zeker niet om je kogelvoorraad aan te vullen en je gezondheid te herstellen. De verschillende soorten zombies beschikken over specifieke kenmerken. Er zijn vijanden die aanvallen vanop afstand, en ook slimmere zombies die bepaalde vallen kunnen ontwijken. Kies de beste overlevingsstrategie. Om succesvol te zijn, moet je de verdiende hulpmiddelen verstandig inzetten. Je overlevingsduur hangt ervan af.