Inside My Radio (2015)

PC / Nintendo Wii U / Nintendo Switch / PlayStation 4 / Xbox One
Action / Music

Ontwikkeld door Seaven
Uitgegeven door Seaven en Iceberg

Beheers jij de beat die jou beheerst? Bestuur een groen LED-lampje dat op mysterieuze wijze zit opgesloten in een stervende boombox en speel de ultieme muziekervaring. In dit ritmische platformavontuur moet je elke actie precies op de maat uitvoeren. Laat je meeslepen door electro, dub en disco! Ritmegevoel is van levensbelang bij het springen, sprinten en beuken. Zorg dat je de beat niet mist! Het is een heel slecht idee om dit zonder geluid te spelen! JIJ bent in controle met je acties en bewegingen. In de jamzone ben je helemaal vrij om zelf de tracks te kiezen en te mixen. De game is een mixtape waarin elk level wordt gevormd door een andere track: elk level levert nieuwe variaties op de electro-, disco- of dubmuziek! Probeer de levels binnen de tijd te voltooien in de Time Attack. Houd maat of je bent er geweest: hoe vaker je de beat raakt, hoe hoger je score-vermenigvuldiger, hoe beter je score. Zorg dat je geen beat mist, anders verlies je je vermenigvuldiger !