Titan Chaser (2021)

PC / PlayStation 4 / Xbox One / Nintendo Switch
Adventure / Simulation

Ontwikkeld door Stas Shostak
Uitgegeven door Stas Shostak en Samustai

Titan Chaser is een surrealistische rij- en wandelervaring, waarbij het jouw taak is om gigantische wezens te verkennen en het licht te gebruiken om ze weg te jagen zonder te vechten of te doden. Elke avond verlaat je het motel en rijd je door lege velden, op zoek naar iets. Het is jouw taak om rondzwervende reuzen te verkennen en ze met licht uit de slapende stad te verdrijven. Het is een meditatieve ervaring waarbij je geen brandstof, auto-onderhoud, gezondheid of schade hoeft te regelen. Vind gewoon waar je moet rijden en hoe je je gereedschap effectief kunt gebruiken. Of vergeet je werk gewoon en rijd door mistige landschappen om tot rust te komen na een zware dag.