Tom Clancy's Rainbow Six: Extraction (2022)

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S
Shooter / Strategy

Ontwikkeld door Ubisoft
Uitgegeven door Ubisoft

De Chimera-parasiet, die onlangs voor een uitbraak zorgde in New Mexico, duikt plotseling weer op in meerdere plekken door heel Amerika. Het gevaar is dodelijker dan ooit en verspreidt zich snel. Om de parasiet te monitoren en ons voor te bereiden op een mogelijk gevaar, is het Rainbow Exogenous Analysis & Containment Team (REACT) in het leven geroepen, een speciale en goed uitgeruste organisatie. Stel je team van elite Rainbow Six-Operators samen om incursions uit te voeren in onvoorspelbare containment zones en strijd tegen een evoluerend, buitenaards gevaar. Speel samen en haal alles uit de kast tegen deze onbekende vijand.