My Friend Peppa Pig (2021)

Alternatieve titel: Mijn Vriendin Peppa Pig

PC / PlayStation 4 / Nintendo Switch / Xbox One / Google Stadia / PlayStation 5 / Xbox Series X/S

Ontwikkeld door Petoons
Uitgegeven door Outright

Begin een leuk avontuur door de nieuwe vriend van Peppa Pig te worden! Creëer en kleed je eigen personage, bel aan bij Peppa's deurbel en begin een verhaal dat helemaal in jouw handen ligt. Het is net alsof je zelf in de tv-show zit! Ontmoet al je favoriete personages en speel samen in Peppa's wereld. Overal zijn activiteiten te vinden; help Daddy Pig zijn bril te vinden, volg de dierensporen in het bos, of spetter in modderige plassen!

Grappig spel, de eerste game na Mario Kart die mijn dochter van bijna 4 zelfstandig speelt

Je hoeft alleen te lopen en de x knop in te drukken wanneer er wordt aangegeven dat dit kan en dan gebeurt er een actie. Het speelt als een interactieve aflevering van Peppa Big, heel geinig, met de originele NL stemacteurs uit de serie!

Ps: Leuk dat ps plus extra nogal wat van dit soort games bevat, hoef ik ze niet te kopen