Windjammers 2 (2022)

PC / Nintendo Switch / PlayStation 4 / Xbox One
Action / Sports

Ontwikkeld door Dotemu
Uitgegeven door Dotemu

Het beste vliegende schijvenspel aller tijden is terug! Met verbluffende handgetekende graphics, waanzinnige nieuwe moves, gameplay-mechanieken en geweldige nieuwe personages en levels, is Windjammers 2 het vervolg waar je van hebt gedroomd.

• vanaf donderdag 20 januari te koop voor de Nintendo Switch
  • vanaf donderdag 20 januari te koop voor de PC
  • vanaf donderdag 20 januari te koop voor de PlayStation 4
  • vanaf donderdag 20 januari te koop voor de Xbox One

avatar van FlorisV
Grafisch mooi ontworpen en misschien ook wel heel leuk. Hopelijk is er een demo-tje van om het uit te proberen.

Hopelijk is het spel dan uitgebreider dan het eerste, want de demo van het eerste deel is waarschijnlijk langer dan het spel zelf

Ik heb alleen de demo van de eerste gespeeld. Heb ook zoiets van met wat meer extraatjes en opties e.d en een degelijke prijs zie ik me het vervolg wel oppikken, al was het maar voor de multiplayermode. Ben best benieuwd.

Edit: minder benieuwd nu dat ik de video bekeken heb. Ik heb zoiets van - waarom niet bvb 2 vs 2 matchen? Matchen met een meer interactieve omgeving (met objecten bvb - in een desnoods wat futuristische of post-apocalyptische omgeving ala Speedball 2). Een campaign mode waarin je persoontje of 2 persoontjes bvb een verhaal of achtergrond hebben en je ze al dan niet ook kan customizen. Ik bedoel maar...gewoon wat meer ambitie? Dat laatste bvb hoeft niet eens zo - het mag best een pure arcadegame blijven maar ik heb niet zoiets van 'goh...ik krijg hier echt het gevoel van dat ik het ga aanschaffen tenzij het in een sale staat'.