Yoshi Touch & Go (2005)

Nintendo DS / Nintendo Wii U
Platform / Puzzle

Ontwikkeld door Nintendo

Loods Yoshi en Baby Mario door vele gevaarlijke levels met uitdagingen. Je beschermt de vallende Baby Mario door wolkjes op het scherm te tekenen om zijn route te bepalen. Probeer onderweg zoveel mogelijk muntjes op te eten en de levels te overwinnen!

avatar van JohnWilliams
Leuke Yoshi Game, Nintendo heeft zich weer van zijn goeie kant laten zien. Het spel is best leuk verzonnen enz...ondanks dat niet de allerleukste Yoshi Game vandaar mijn 4*. Ondanks dat is dat nog steeds een goeie Score voor dit spel dus hoger dan 4* zal ik niet gaan.

Game_Kaza
Leuke game maar wel jammer dat je zo weinig dingen kan doen. Je kan de hi-score halen bij 5 spelletjes en dat is het.

Het 5e spelletje krijg je alleen wanneer je de hi-score hebt bij de andere 4. Daar was ik lang mee bezig alleen het spelletje bleek gewoon "ballon prikken" te zijn.

De DS mogelijkheden worden hier creatief gebruikt alleen wilde ik wel wat meer dan wat je kreeg.

Game_Kaza schreef:

Daar kan ik me heel goed in vinden, dit vond ik zelf namelijk ook.

avatar van Zuzuu
Dit lijkt mij een zeer grappig spel. Vallende Baby Mario door wolkjes..

avatar van Car-freak
dit is van de yoshi reeks de slechtste game je doet echt bijna niks
het is geen €40 waard

Game_Kaza
Geen 40 euro waard inderdaad, maar een 4* sterren+ titel van slechte uit Yoshi reeks is toch wel een groot compliment voor Yoshi

Klinkt wel erg negatief voor een 8 Car-freak.

avatar van JohnWilliams
Een 8 betekent goed en is dus wel die 40 euries waard.
Maar misschien heeft hij een foutje gemaakt.

avatar van Car-freak
wist niet dat ik een 4* had bij me naam dat vindt ik het zeker niet waard.... vinden jullie wel een goede game dan?

joeri592
is het een aanrader?heb hem voor goedkoop zien liggen

avatar van Cassevis
Leuke besturing. Goed verzonnen. Maar na een tijdje verveelt het.

avatar van Cassevis
Ik raad hem wel aan

avatar van wolly
k vind het een beetje een klein spel. maar verder wel grappig

avatar van wolly
eentonig

wat het doet, doet het goed. Maar het is meer een mini-game dan een volwaardig game. Grafisch heel mooi en het touch gebeuren werkt prima. Qua content best mager, zoals gezegd, maar om telkens weer je eigen score te beteren best wel leuk voor af en toe: 3*